NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Nicholas! on Tue Dec 09, 2008 3:14 pm

ningz wrote:
Nicholas! wrote:
ningz wrote:
Nicholas! wrote:
ningz wrote:
Nicholas! wrote:
ningz wrote:
Rushan wrote:lol no zai d so fast wan a new one?
LOL sex intention very high.
i think the one who suits you is kokkin.

LOL..ya la... faster find a new zai so that can recover my sadness marh
LMAO!
HAHAHAHAHHA...
@@....
no thanks...
he is not my cup of tea...
=PP
wat bout ur cup of coffee?

==.... sorry... i dont like to drink coffee
well
wat bout fruit punch?
i like to drink mineral water...
ceh! MOU TASTE DE
wanna add some lemon in to ur mineral water?


LOL....lemon good meh?
so sour...
plain water good...
lol drink pipe water laa
avatar
Nicholas!
Too Hot
Too Hot

Posts : 138
Join date : 2008-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 6:40 pm

Rushan wrote:no taste.
chiisin.


=PPP....
ulcer....drink mineral water is the BEST!!!
=PPPP

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 6:41 pm

nicholas....
i wanted to drink pipe water too...
BUT...
too bad.... you should know our msia's water... isnt that CLEAN okay?
LOL

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Tue Dec 09, 2008 6:42 pm

boring LEH.
all left this HOTforum.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 6:44 pm

ya la...haiyoo...
all so KIA SU
==
GAGAGAGA

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Tue Dec 09, 2008 6:45 pm

lol?
left forum = kiasu?
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 6:46 pm

Rushan wrote:lol?
left forum = kiasu?
HAHAHAHA...ya la..=PP

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Tue Dec 09, 2008 6:49 pm

why?
scare lose to you?
LOL
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 6:57 pm

Rushan wrote:why?
scare lose to you?
LOL


HAHAHA...i dnt knw?
may be lo
HAHAHHAA

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Tue Dec 09, 2008 7:00 pm

lol you champion ald.
no eye see.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 7:01 pm

Rushan wrote:lol you champion ald.
no eye see.

LOL... eyes are to SEE
no eyes to see= BLIND
=P

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Tue Dec 09, 2008 7:11 pm

i damn pissed ald.
that dota match delayed again.
damn sohai.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Tue Dec 09, 2008 7:35 pm

dnt play la
=P

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  k1nz on Tue Dec 09, 2008 10:55 pm

Rushan wrote:i damn pissed ald.
that dota match delayed again.
damn sohai.

apa dota match delay?

k1nz
Hottest
Hottest

Posts : 368
Join date : 2008-11-24

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Nicholas! on Wed Dec 10, 2008 12:28 am

ningz wrote:nicholas....
i wanted to drink pipe water too...
BUT...
too bad.... you should know our msia's water... isnt that CLEAN okay?
LOL
ceh
we shud support msia kay?
malaysia boleh!

*NOT*
avatar
Nicholas!
Too Hot
Too Hot

Posts : 138
Join date : 2008-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Wed Dec 10, 2008 1:42 am

Nicholas! wrote:
ningz wrote:nicholas....
i wanted to drink pipe water too...
BUT...
too bad.... you should know our msia's water... isnt that CLEAN okay?
LOL
ceh
we shud support msia kay?
malaysia boleh!

*NOT*


==...how to support?
if u dare to drink 1litre of pipe water...
i give u rm10...
HAHAHA

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Wed Dec 10, 2008 12:13 pm

xinning i give you 50 you drink it.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Wed Dec 10, 2008 1:05 pm

Rushan wrote:xinning i give you 50 you drink it.

nonono...you should give it to nic...
i dnt support msia...
=)

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Wed Dec 10, 2008 3:40 pm

japan one can drink de.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Rushan on Wed Dec 10, 2008 3:46 pm

wei anyone reply my message please.
avatar
Rushan
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 501
Join date : 2008-12-06
Age : 23
Location : Shitty forum

View user profile http://www1.garena.com/clan/index.php?module=myclan

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Nicholas! on Wed Dec 10, 2008 4:48 pm

lol
avatar
Nicholas!
Too Hot
Too Hot

Posts : 138
Join date : 2008-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Wed Dec 10, 2008 5:37 pm

WALAU...
RUSHAN... very geng huh?
every posts ask people to replyu
@@

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Nicholas! on Thu Dec 11, 2008 2:33 pm

ningz wrote:WALAU...
RUSHAN... very geng huh?
every posts ask people to replyu
@@
hes spamming
duh -.-
avatar
Nicholas!
Too Hot
Too Hot

Posts : 138
Join date : 2008-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  ningz on Thu Dec 11, 2008 2:37 pm

i know la...==

ningz
Moto Moto
Moto Moto

Posts : 860
Join date : 2008-11-20
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Nicholas! on Fri Dec 12, 2008 9:33 pm

ningz wrote:i know la...==
aku juga tau
avatar
Nicholas!
Too Hot
Too Hot

Posts : 138
Join date : 2008-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: NO LENG ZAI AND ZAI TO KAO

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum